Reformatiebijbel (Nederlands)

Aanbieding!

Reformatiebijbel (Nederlands)

De afwerking van deze Bijbel is luxe te noemen. Het boek voelt solide en prettig aan en is gedrukt in de Herziene Statenvertaling. Dit tafelmodel is gedrukt in een duidelijke letter en heeft de volgende extra’s: ongeveer 20 kernthema’s over Reformatie en Bijbelgebruik. Bijdragen van meer dan 10 Nederlandse Reformatiekenners. Ruim 50 overdenkingen bij de verschillende Bijbelboeken van bekende en minder bekende Reformatoren, voor een groot deel nieuw vertaald uit het Latijn, Duits of Frans en niet eerder in het Nederlands verschenen. Overzicht van de ontwikkeling van de Bijbelvertaling ten tijde van de Reformatie aan de hand van diverse full-colour foto’s met informatie. Extra kaartjes bij Bijbelteksten en een kaart hoe de Bijbel in de volkstaal zich verspreidde over de landen van Europa. Voor de toezending van deze unieke uitgave vragen wij vriendelijk om een bijdrage in de verzendkosten van € 9,50. Vrijwillig over te maken op ons IBAN: NL66 INGB 0000 5398 98 t.n.v. Bijbelvereniging.

De afmetingen en het uiterlijk kunnen in een enkel geval afwijken.

Maximaal 1 exemplaren. Eventueel zijn na overleg meer exemplaren verkrijgbaar.
Afmetingen25 × 17 cm
Categorie: ,

Voeg een donatie toe aan uw winkelwagen

BIJDRAGE IN DE VERZENDKOSTEN

• Voor de toezending van deze mooie uitgave vragen wij vriendelijk om een bijdrage in de verzendkosten van € 9,50. Vrijwillig over te maken op ons IBAN: NL66 INGB 0000 5398 98 t.n.v. Bijbelvereniging of als donatie toe te voegen in de winkelwagen.

• BIJDRAGE IN DE VERZENDKOSTEN